2.12.07

200 zł na minutę

W nawiązaniu do poprzednich wpisów o pauperyzacji naszej grupy zawodowej (zajmującej się tzw. sztukami wizualnymi), pragnę donieść, że się poprawia!

Nie zajmuje się więc tylko narzekaniem i celebrowaniem bycia załamaną, co jakiś czas temu zarzucono mi na Forum „Obiegu” - nie rozumiejąc wywrotowej treści zawartej w tej postawie! (Chociaż nie powiem, wydaje mi się to całkiem interesującą opcją bycia krytykiem w Polsce, pełnej kompleksów, żalów i jasnego poglądu jaki powinien być krytyk).

Otóż, jestem w tej chwili komentatorką TVP3, czyli telewizji Kraków w pewnym nowym programie. Jest to program „Wejściówka”. Zajmuje się on głównie zapowiedziami i rekomendacjami odnośnie wydarzeń kulturalnych w najbliższym czasie, bliskim dacie edycji programu.

Ale najciekawsze jest co innego. Ile mi płacą za jeden komentarz do telewizji. Otóż, ma on trwać tylko 1 minutę. Dostaję na rękę ponad 200 zł za tak krótki komentarz!

Tak więc, obowiązuje stawka 200 zł netto za minutę. Imponujące, tak trzymać dalej! Szkoda tylko, że zazwyczaj zdarza się to raz w miesiącu...


PS Bardzo ciekawe wydarzenia zdarzyły się w niedalekiej przeszłości. Odbył się Festiwal Blogów we Wrocławiu, firmowany przez pismo „Rita Baum”, a dyskusja, w której brałam udział, razem z Kasią Bratkowską i Izą Kowalczyk, odbyła się w Mieszkaniu Gepperta! To naprawdę bardzo fajne inicjatywy, interakcja ze strony publiczności bardzo na temat, zero oszołomstwa. Polecam Waszej uwadze Mieszkanie Gepperta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz